![]() |
![]() |
|
Buiten de orde Over alles en niets - over hoe je vrije tijd plezierig door te brengen... |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#14 | ||
wolfman
|
![]() Quote:
Ik begin deze topic een beetje te zien als een persoonlijke vete tegen 1 van de bestuursleden/fokker en niets van doen te hebben met het totale belang. A. de engelse "broodfokker"die zoveel nesten fokt en verkoopt voor die prijzen .....noem ik geen fokker maar een vermenigvuldig fabriek voor dieren ( dit is geen dierenliefde maar verkapte inkomsten ![]() B. Dit soort mensen ken ik niet uit het bestuur die dat doen.....en als dat wel zo zou zijn...zie ik dat graag in duidelijk taal hier op het forum. C. Ik begrijp niet goed de ophef over de nieuwe "klup".....we weten wie in het bestuur zit en iedereen is vrij om lid te worden of niet. Dus conclussie: Of iemand wordt lid bij een vereniging of niet....maar ga niet bestuursleden persoonlijk aanvallen omdat deze in het bestuur zitten.....want wordt dan gewoon geen lid... Al met al vind ik dat er constant bepaalde personen worden aangevallen..waar zijn we mee bezig...... Ik las gisteren een opmerking dat een bestuurslid geen fokker moet zijn.....wat een totale onzin... de moderator van de site wordt ook niet verteld dat zij haar taak niet mag uitoefenen omdat ze ook weleens een nest heeft ? Want zo kan je alles belangenverstrengeling gaan noemen. En zij voert haar taak toch ook zo goed mogelijk uit met alles wat in haar vermogen ligt ? Dus ik vind dat het nu eens over moet zijn met dat gezeur over de bestuursleden........laten we het gezellig houden en bezig zijn met onze dieren........ Wordt lid of geen lid.......ieder zijn keuze ! en dat is mijn mening groeten andreas |
||
![]() |
![]() |
|
|