![]() |
![]() |
|
Clubs en wetgeving Informatie over Tsw clubs in andere landen, wetgeving betreffende TsW en Kennel club regels |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
Junior Member
|
![]()
Hallo,
Ik vroeg mij af of de TsW nu eigenlijk binnenmag in engeland of niet? Ik heb vanalles opgezocht, maar volgens wat ik eruit kan opmaken wel... Alleen de 4 rassen (Dogo Argentina, Fila Brasiliero en nog 2 van dat type) die op de lijst staan, mogen er volgens mij niet in. Of zijn ze daar echt zo dom om een Tsjech als een hybride te beschouwen? Want een hybride mag er ook niet in (staat op de lijst van gevaarlijke wilde dieren). Ik vroeg me dit af, omdat ik mogelijks in het buitenland (Engeland) ga studeren voor 3 jaar (enige land waar je op universitair niveau voor dierengedragstherapeut kan studeren). En natuurlijk neem ik mijn honden dan mee. Als zij niet binnen mogen, kan ik al sowieso een kruis trekken over mijn plannen ![]() Alvast bedankt!! Groetjes, Liesbeth
![]() |
#2 |
Senior Member
|
![]()
Vlg mij mogen ze gewoon wel het land in, maar is het ras niet erkend en mogen/kunnen ze niet aan shows ed deelnemen.
Zal je even via PB wat meer info sturen van mensen die regelmatig met TsWs heen en weer reizen en met wie je contact op kunt nemen.
![]() |
#3 |
Junior Member
|
![]()
Bedankt voor jullie reacties!!
Ik weet nu bij wie ik mij verder kan informeren... Maar eigenlijk weet ik al genoeg, namelijk dat ze in en uit Engeland mogen, mits de nodige bloedproeven (rabiës) enz... Heel erg bedankt! Liesbeth
![]() |
|
|