![]() |
![]() |
|
Erziehung & Charakter Was muss man bei einem Welpen beachten, wie sozialisiere ich ihn, die meisten allgemeinen Probleme mit dem TWH, wie löse ich sie |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 | |
Junior Member
|
![]() Quote:
mijn duits is niet zo best maar ik had van mario begrepen dat je uit nederland komt. ondanks het feit dat ik duma een nieuw huis moest geven houdt ik hem wel in de gaten wat mij opval is dat lisa zich nogal gauw zorgen maakt om zijn gezondheid hoop niet dat dit blijft want dan zal ze weinig genieten van duma denk ik ze hebt natuurlijk een zieke hond gehad maar duma is kerngezond anders geven wij een zieke dier niet weg dat doen wij duma niet aan maar ook zijn nieuwe mensen niet hoop dat je haar daar overheen kan helpen ben ook blij dat je duma wel eens ziet zodat je kan zien of alles goed met hem gaat ze schreef dat ze duma te dun vind maar het is een stevig dier moet niet vet gemaakt worden ik gaf duma 3xper week pens en de rest brokken. ik heb trouwens ook een vraag aan jouw mijn teef heeft konstant jeuk volgens mijn dierenarts is ze ergens allergies voor heb special allergiebrokken gehaald maar nu heeft ze nog jeuk weet jij wat ik nu het beste kan geven heb je zo geval wel eens gehad groetjes wilma |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Junior Member
|
![]()
Kann es jemand übersetzen????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Kennel van Goverwelle
|
![]() Quote:
Lisa findet Duma zu dunn aber er ist jetzt gut. Sie hat duma 3 mal pro woche pens gegeben und weiter nur trockenen futter. und sie hat eine frage fur Jos, weil ihre hundin viel juck hat. Ihre TA hat sie ein allergiefrei futter gegeben aber es bleibt. Ob er etwas wist. Es ist nicht alle richtig geschrieben aber ich denke hier komt ihr alle mit klar. Grusse Veronique Last edited by veronique; 28-07-2007 at 13:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|