![]() |
#1 |
Junior Member
|
![]()
Hallo iedereen,
Ik zal me eerst voorstellen: ik ben Linda, ben dierenartsassistente en ben me momenteel aan het verdiepen in het karakter van de TsW. Mag ik aub jullie mening of jullie denken dat dit ras in mijn routine zou passen? Wanneer ik een hond in huis neem kan hij mee naar mn werk wat natuurlijk een enorm voordeel is daarbij werkt mijn vriend voornamelijk thuis dus ook daar zou een hond naar mijn idee goed bij passen. Ik kan fietsen naar mn werk ong 10 min, werk van smorgens half 9 tot 12 dan kan ik een half uur fietsen met hond (moet dan naar andere lokatie van mn werk). Werk dan van 1 tot 6 en ben daarna eerst weer een half uur aan het fietsen en zit dan nog 2 uur bij de paarden waar de hond lekker rond kan rennen. Dan weer naar huis fietsen ook ong een half uur. Ben dan rond 9 uur/half 10 (s avonds) thuis. Op beide lokaties kan de hond ook op het binnen erf of in de achtertuin terrecht als hij wil. Zou die hoeveelheid beweging genoeg voor hem zijn? Bij heel slecht weer kan ik ook de auto pakken maar fietsen lijkt me voor de hond prettiger. Graag hoor ik wat jullie denken! Groetjes Linda |
![]() |
![]() |
|
|