![]() |
#1 |
Junior Member
|
![]()
Hoi Iedereen,
Ik wilde jullie graag nog even een beetje op de hoogte houden, wat onze zoektocht betreft naar de TsW. Nadat we mee hadden gedaan met die heerlijke wandeling, zijn we eens in overleg gegaan, of we idd voor een TsW gaan of niet. Uiteindelijk komt het er op neer dat we toch het idee hebben, dat de TsW hem toch niet gaat worden voor ons. Zo leuk als dat we ze vinden, en we heel veel (soms wat lastige) eigenschappen prima kunnen waarderen bij de TsW. Toch denken we dat hij niet helemaal bij ons past. Ik moet wel zeggen dat de Tjech wel prima bij mij past, maar ik denk niet dat het een hond is die goed bij mijn vriend past (en we moeten er toch samen mee leven). Dat hij sloopt wanneer je weggaat is prima op te lossen met een bench, maar het slopen als je alleen al naar de douche gaat oid wordt ons toch iets te veel. Daarbij zie ik het gebeuren dat als de hond met mij mee is naar de kliniek en er een spoedgeval binnen komt, zal ik ws niet even de tijd hebben hem dan eerst in de bench te stoppen, waardoor hij even alleen in de kliniek rondloopt en ik een beetje bang ben dat hij bv de katheters uit de kast trekt etc. in de tussentijd dat ik in de operatie kamer sta. Ik denk ook niet dat mijn werkgeven dat een goed plan vindt. Vandaar dat ik denk dat we moeten afzien van het ras, maar ik vind het wel jammer, want we zijn allebei echt wel weg van hun geweldige karakter. Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor al jullie info en jullie openheid! En zal jullie vast nog wel eens even opzoeken op het forum. Heel erg bedankt allemaal!!! Groetjes Lin |
![]() |
![]() |
|
|