View Single Post
Old 13-04-2009, 20:07   #14
loco
Non active.

loco's Avatar

Quote:
Originally Posted by Azazel View Post
Mijn vraag aan jullie: Is het op dit moment verstandig om alle honden waarmee gefokt word te testen, of om alleen honden te testen die uit verdachte lijnen komen? (Het uiteindelijke oordeel wel/niet testen is natuurlijk voor elke fokker zelf om te beslissen.)
Ok ik vind als je je hond in zet voor de fok, je deze test behoort te doen.
Is momenteel voor mij, niet anders dan de HD .

En dan heb ik ook een vraag aan iedereen .

Want zat net op de site van de NVTW en kwam zo dus bij het aanvraag formulier voor de dwergtest van de NVTW .
Deze kan worden ingevuld dat niet alleen de eigenaar word geïnformeerd over de uitslag, maar ook de secretaris van de NVTW .
Maar in dit aanvraagformulier word geen toestemming gegeven door de eigenaar dat het gepubliceerd mag worden .

Nou mijn vraag, want de HD uitslagen van het RvB vandaan staan bv wel in het CZ point dus gewoon gepubliceerd .
Moet deze dwergtest-uitslagen (wel of niet verplicht door de NVTW) niet worden gepubliceerd ?????
Want persoonlijk ben ik hier namelijk wel nieuwsgierig naar, hoeveel wel drager zijn - welke lijnen - hoe of wat - etc etc etc, maar word hier geen toestemming voor gegeven door de eigenaar, zouden we hier dus nooit vanwege het privacybeleid achter komen .
Wat vinden jullie, wel of niet publiceren ???

Groette Martine.

Last edited by loco; 13-04-2009 at 20:16.
loco jest offline   Reply With Quote