Quote:
Originally Posted by Azazel
Mijn vraag aan jullie: Is het op dit moment verstandig om alle honden waarmee gefokt word te testen, of om alleen honden te testen die uit verdachte lijnen komen? (Het uiteindelijke oordeel wel/niet testen is natuurlijk voor elke fokker zelf om te beslissen.)
|
Ok ik vind als je je hond in zet voor de fok, je deze test behoort te doen.
Is momenteel voor mij, niet anders dan de HD

.
En dan heb ik ook een vraag aan iedereen

.
Want zat net op de site van de NVTW en kwam zo dus bij het aanvraag formulier voor de dwergtest van de NVTW

.
Deze kan worden ingevuld dat niet alleen de eigenaar word geïnformeerd over de uitslag, maar ook de secretaris van de NVTW

.
Maar in dit aanvraagformulier word geen toestemming gegeven door de eigenaar dat het gepubliceerd mag worden

.
Nou mijn vraag, want de HD uitslagen van het RvB vandaan staan bv wel in het CZ point dus gewoon gepubliceerd

.
Moet deze dwergtest-uitslagen (wel of niet verplicht door de NVTW) niet worden gepubliceerd ?????
Want persoonlijk ben ik hier namelijk wel nieuwsgierig naar, hoeveel wel drager zijn - welke lijnen - hoe of wat - etc etc etc, maar word hier geen toestemming voor gegeven door de eigenaar, zouden we hier dus nooit vanwege het
privacybeleid achter komen

.
Wat vinden jullie,
wel of niet publiceren ???
Groette Martine.