![]() |
![]() |
|
Gezondheid en voeding Het voeren van een wolfhond, informatie over hondenvoer, vaccineren, etc |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#11 | |
Non active.
|
![]() Quote:
Is momenteel voor mij, niet anders dan de HD ![]() En dan heb ik ook een vraag aan iedereen ![]() Want zat net op de site van de NVTW en kwam zo dus bij het aanvraag formulier voor de dwergtest van de NVTW ![]() Deze kan worden ingevuld dat niet alleen de eigenaar word geïnformeerd over de uitslag, maar ook de secretaris van de NVTW ![]() Maar in dit aanvraagformulier word geen toestemming gegeven door de eigenaar dat het gepubliceerd mag worden ![]() Nou mijn vraag, want de HD uitslagen van het RvB vandaan staan bv wel in het CZ point dus gewoon gepubliceerd ![]() Moet deze dwergtest-uitslagen (wel of niet verplicht door de NVTW) niet worden gepubliceerd ????? Want persoonlijk ben ik hier namelijk wel nieuwsgierig naar, hoeveel wel drager zijn - welke lijnen - hoe of wat - etc etc etc, maar word hier geen toestemming voor gegeven door de eigenaar, zouden we hier dus nooit vanwege het privacybeleid achter komen ![]() Wat vinden jullie, wel of niet publiceren ??? Groette Martine.
Just treat stupid situations like a dog.....If you can't play with it or eat it....... Then just piss on it and walk away ![]() Last edited by loco; 13-04-2009 at 20:16. |
|
![]() |
![]() |
|
|