![]() |
![]() |
|
Overig Alles over Tsjechoslowaakse Wolfhonden |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Senior Member
|
![]()
Ik ben in oktober naar spanje geweest met de auto.... en daar had ik dus nu niet weer zo'n zin in
![]() met vliegtuig is even net wat sneller op en neer in het weekend... en hopelijk niet helemaal moe van het gereis. als we d'r weer zijn dan laat ik wel wat weten... nu snel spullen pakken en beestenboel uit logeren brengen |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
|
![]()
Zo we zijn weer terug van een innerverend weekendje Hongarije
![]() een zeer kort verslagje voor nu. veel klei ![]() veel lieve mooie tsjeechoslowaakse wolfhonden, die allemaal een knuffel wilden en je jas wilden hebben.. oh ja een hand in de bek was ook erg leuk ![]() Aardige mensen die Hongaren , en het land is voor nederlandse begrippen goedkoop, goed hotel en goed eten in het restaurant. en natuurlijk een bloedje van een pup mee naar nederland. op vliegveld een toeloop van grondstuwardessen bij het inchecken van de pup en onszelf... er was er zelfs 1 die ook een tsjech had gehad. Wilden allemaal in mijn jas kijken en aaien.. ja hier zat pup nog in. In vliegtuig een zeer braaf pupje, alleen tijdens landen klein piepje.. maar vond ik ook vervelend. In huis een ontdeugende pup die schijt heeft aan mijn honden, al meteen lekker heeft lopen raggen met de jongste en mijn oudste reu en behoorlijk pist off heeft gekregen. zo dadelijk nog een hapje en dan slapen.............. hopelijk ![]() mijn eerste impressie van deze tornado |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
WELKOM in Nederland, kleine Barany
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
n00b
|
![]()
Helemaal toppie dat alles zo goed gaat.
We verwachtten natuurlijk binnenkort wel foto's van die kleine herrieschopper, dat begrijp je wel! ![]() Groet en succ6 met Barany! Barry
![]() |
#6 |
Erfelijk aangeboren Bitch
|
![]()
Heel veel succes
![]() Het zijn vreselijke donders als ze klein zijn. Hoewel........als ze groot zijn ook.
![]() |
#7 |
Senior Member
|
![]()
vannacht was kort nachtje
![]() Daarna heeft hij redelijk geslapen (ik wat minder), pupje in je nek/op je hoofd naast grumpy andere hond, af en toe een paar scherpe tanden in je neus en ook nog maar even proberen of je die oorbellen eruit kan trekken, waarna je nog even aan het haar kan proberen te trekken..... maar uiteindelijk zijn we nu weer redelijk wakker en klaar om te gaan. Vanmorgen lekker gegeten en al 2 x buiten geweest. ONdertussen heb ik zelf een keelontsteking gekregen (misschien door airco in het vliegtuig? ... ik wil niet weten wat daar allemaal voor kleine beestjes rondgaan ![]() Barany is lekker aan het spelen met pulga dus die 2 zijn lekker bezig. zo even naar het bos toe. Barany loopt eigenlijk al bijna perfect mee aan het riempje, staartje in de lucht en voorop achter de andere honden aan.(je weet natuurlijk nooit voor hoe lang dit gaat duren) Gelukkig hebben we ons al ingeschreven voor de puppen cursus.. ik denk dat hij dat wel kan gebruiken met zijn mateloze energy. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|