@ Liesbeth; ik moet eerlijk bekennen dat ik helemaal weg ben van jullie honden. (kijk regelmatig op wolfdog.be en heb destijds het nest dan ook goed in de gaten gehouden, wat goed mogelijk was door foto's etc. Helaas heb ik nog niet de leeftijd (22) en het vaste patroon om zelf aan een tsjech te beginnen en oefen/leer ik volop met de honden van mijn ouders. Zo gauw ik dat wel heb komt die tsjech er en zal er ook volop mee getraind gaan worden. Ook ik ben erg benieuwd hoe deze tsjech zich ontwikkelt als PH hond en wat de moeilijkheden zijn. Houd ons op de hoogte! Erg interessant..
@ loco
Ik dacht dat ik deze site van binnen en van buiten kende haha, blijkbaar dus nie. Toch maar eens onder "geschiedenis" gaan kijken.. Wat zijn de tsjechische afkortingen hiervoor dan? Heb trouwens wel op youtube een aantal trainingen gezien met tsjechen. Het begin van het pakwerk. Erg leuk om te zien. Ben benieuwd of je een tsjech net zo gek krijgt op een ijzeren pijpje/balletje als een MH of een DH? Wellicht heb jij of iemand anders hier ervaring mee? Werkt dat hetzelfde als op de forums wordt uitgelegd van de bovengenoemde werkhonden?
|