![]() |
![]() |
|
Sport en training Tsjechoslowaakse wolfhonden als werkhonden - hoe ze te trainen, hoe ze nieuwe dingen aan te leren, informatie over wedstrijden en trainingsbijeenkomsten |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 | |
Yara
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Non active.
|
![]() Quote:
![]() Je zorgt eerst voor de locatie en geeft aan wat je te bieden heeft, hoeveel deelnemers daar aan kunnen deelnemen en hoeveel zoiets gaat kosten ![]() Maar ik zit er dus weer eens geheel naast ![]() Groette Martine.
Just treat stupid situations like a dog.....If you can't play with it or eat it....... Then just piss on it and walk away ![]() Last edited by loco; 19-01-2009 at 14:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Yara
|
![]()
@ Martine: natuurlijk zit je er niet naast! Van mij geen woord meer totdat ook ik meer weet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Non active.
|
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() Dat is nog eens een inkoppertje ![]() Maar, ik laat me hierdoor niet verleiden ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Yara
|
![]()
Jammer
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Senior Member
|
![]()
Ik en Barry willen ook wel (tenminste dat denk ik dat Barry dat ook wel wil
![]() moet ik het wel in kunnen plannen met mijn werk Ik heb een beetje speur ervaring , Reddingshonden speuren A gedaan met Scully dus lijkt me wel wat om te kijken of Barry het ook in zich heeft........ |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Junior Member
|
![]()
@ Elise,
Als het echt voor alle leeftijden is denk ik dat Tsalka dit ook wel erg leuk vind ![]() Dus ook van deze kant ligt eraan wanneer maar zet ons maar alvast op de lijst ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|